Koktajl ze Spiruliną

Koktajl ze Spiruliną – ochrona wątroby i niższy cholesterol

Koktajl ze Spiruliną można bardzo łatwo i szybko przygotować samodzielnie w domu. Dzięki dużej zawartości witamin i minerałów warto go pić nawet codziennie. Sprawdza jest idealnie jako koktajl na śniadanie. Do zrobienia będziemy potrzebowali takie składniki jak:

  • Spirulina w proszku (pół łyżeczki)
  • Marchewka x 4
  • Jabłko x 1
  • Kilka listków mięty
  • Kilka kostek lodu
  • Woda mineralna (100 ml) – opcjonalnie

Jak przygotować koktajl ze Spiruliną:

  • Marchew obrać ze skórki i pokroić
  • Jabłko pokroić
  • Wrzucić składniki do blendera
  • Zmiksować do uzyskania gładkiej konsystencji

Dlaczego Spirulina?

Spirulina jest jednym z bardziej złożonych suplementów diety, pomagających w regulacji gospodarki cholesterolu w naszym organizmie. Znajdują się w niej dwie ważne substancje:

  • karnityna
  • kwas gamma-linolenowy

Alga ta może również pozytywnie wpłynąć na regenerację komórek wątroby (hepatocyty), poprzez dostarczanie im wielu składników aktywnych. Więcej informacji o tym jak Spirulina wpływa na wątrobę i szybkość detoksykacji znajdą Państwo tutaj.

Dlaczego marchewka?

Marchew jest bogata w pektyny oraz zawiera beta karoten – bardzo silny antyoksydant, wpływający na obniżenie cholesterolu we krwi.

Zielony koktajl oczyszczający, a także dodający energii sprawdzi się dzięki swojemu składowi. Wszystko za sprawą witamin i minerałów, jak również pierwiastków śladowych. Nie bez powodu Spirulina nazywana jest superfood.

One response

Mi bardzo smakują koktajle z truskawkami. Ogólnie banan, truskawka, jagody i trochę spiruliny. Nie mam spiruliny w proszku ale tabletkę łatwo rozgnieść 🙂 Co do smaku, to trzeba eksperymentować z ilością spiruliny, żeby glonami nie było czuć. Ich smak dobrze też maskuje ananas

Dodaj komentarz

*

Nie zapomnij się przedstawić.

Jeżeli nie posiadasz strony internetowej, zostaw puste pole.